joi, 23 decembrie 2010

My first giveaway!


Ce primeşti? Un lac de unghii OPI Barefoot In Barcelona!
Ce trebuie sa faci? Să îmi spui şi să mă convingi de ce ar trebui sa primesti TU micul premiu!

Ca şi condiţii: persoana câştigătoare trebuie să fie de pe teritoriul României şi să îmi urmărească blogul. Nu există o dată limită. Keep in touch! Merry Christmas everyone!

miha.

Later edit: Aştept răspunsurile voastre! Puteţi lăsa comentarii şi nu uitaţi, lacul OPI vă aşteaptă!

L.E. Imi cer scuze, se pare ca nu pot vizualiza nici un comentariu :( Am aflat asta dupa ce am discutat despre concurs cu o prietena. Promit sa incerc sa aflu ce se intampla!

***

Revin cu veşti bune şi cu scuzele de rigoare! Am tot meşterit eu pe aici şi se pare că până la urmă am remediat situaţia. Sper să nu apară probleme ulterioare. Pare-se că în acest moment pot primi comentarii.

Nu uitaţi, aştept în continuare răspunsurile voastre!

***

Final edit: I decided to pick the winner! Oana, you won the beautiful OPI - Barefoot in Barcelona nail laquer. Free shipping, as I said! But you'll have to share the prize with Zahraa when you'll go to India :)) Congrats!

2 comentarii:

  1. De ce OPI, dar mai ales de ce eu? Pai in primul rand pentru ca imi plac unghiile si de cand te-am cunoscut mi-am format un obicei de a mi le aranja mereu, fie doar pilite sau si colorate, tu esti de vina :P Apoi pentru ca imi place culoarea foarte tare, dar si pentru ca imi place blogul tau si imi plac sfaturile pregatite pentru cititoare (ca ma gandesc ca nu avem si "cititori") Iar de ce OPI? Pentru ca Oana Petrescu Iubeste OPI :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Why would I like to win this colour of OPI?
    Because OPI and I have a special relationship. We first met 7 years ago at an airport in Munich. I had a 6 hour stop-over with nothing to do. I was browsing some store, and there magically I found the perfect shade of red ("quarter cent cherry"). OPI never disappointed me, i went on to find my perfect shade of black ("lincoln park after dark").
    before I came to Romania, I was at the Munich airport again, I bought an OPI, painted my nails and boarded my flight to Timisoara. I like to think that OPI brings me luck whenever I travel <3

    RăspundețiȘtergere