marți, 4 ianuarie 2011

NYX Cosmetics în RO?


...pare-se că da! Oh and, LA MULŢI ANI! Happy New Year!
După cum poate am lăsat de înţeles până acum, nu mai prea am timp de mine şi de nimic altceva. Gata ok, nu mă mai plang :)) dar asta-i cruda realitate. Poate din lipsă de timp ajung să alfu despre multe lucruri, din diferite domenii, relativ tarziu. Riscul meseriei. Ştiţi voi polologhia cu am bani dar n-am timp, am timp dar n-am bani. A nu se interpreta că-s vreun Jiji, varianta de sex feminin! :)
Revenind la NYX. Nu ştiu despre brandul ăsta mare lucru, decât faptul că e un brand american. Ulerior am aflat că linia de cosmetice a fost fondată în anul 1999 de către Toni Ko, în Los Angeles. Urmarind pe Youtube diverse tutoriale de make-up, am aflat de aceste cosmetice. Destul de lăudate.

Tot din întâmplare, bagându-mi nasul în magazinele de profil am observat un mic stand, într-un colţ. Yes, NYX! Şi cum aproape niciodată nu plec dintr-un astfel de magazin fără să şi cumpăr câte ceva, în momentul în care am ieşit pe uşa magazinului, aveam în plăsuţă un fond de ten, un blush şi un ruj! Sweet!
Cu scuzele de rigoare, Google m-a ajutat şi de această dată cu pozele. Am avut o încercare de a poza produsele, dar nu mă prea ajută lumina şi nici aparatul. De asemenea, sunt un fotograf destul de nepriceput.

Le-am găsit în magazinul Marrionaud din AFI Palace Cotroceni. Preţurile sunt bune. Nici exagerat de scump, nici dintre cele mai ieftine. Calitatea produselor este satisfacatoare.
Fondul de ten l-am ales în nuanţa Ivory (LM02). La prima aplicare mi s-a părut că e puţin prea deschis pentru tenul meu însă după câteva secunde culoarea parcă s-a adaptat cumva pielii mele. Very nice. Aplic şi un strat de pudră cu o nuanţă mai închisă et voila! Oferă o acoperire medie şi rezistă foarte bine pe faţă, asta în condiţiile în care tenul meu este mixt; într-o zi obişnuită în care merg la job, aplic machiajul la ora 8 dimineaţa, remove pe la orele serii, înainte de a mă pune în pat. Dacă e nevoie îi dau un refresh cu un strop de pudră în cazul în care sunt nevoită să mai ies pe undeva prin oraş, seara. A costat aproape 60 de lei. 59 parcă...
Blush-ul foarte foarte pigmentat, lucru care îmi place, de un roz pastelat, l-am ales în nuanţa Angel (PB03) iar rujul, India (BL109). Acesta din urmă e un roz pal, nude... Că tot v-am vorbit eu acum ceva vreme despre pasiunea mea despre rujurile în nuanţe apropiate culorii pielii. Ultimele două produse au fost aproximativ 30 lei fiecare. Unul 30 si altul 35 parcă, însă nu mai reţin care, ce şi cum.
În concluzie vă încurajez să le cumpăraţi. Eu cred că merită.

Pănă data viitoare vă las cu micul meu concurs de pe blog! Nu ezitaţi să vă înscrieţi, puteţi câştiga un lac de unghii OPI - Barefoot In Barcelona! Take care!

miha.

2 comentarii:

  1. Buna! Si mie imi plac produsele NYX, am cateva comandate de pe un site din America, dar as vrea sa le si testez inainte de a le cumpara, plus ca nu as mai astepta atatea saptamani pana mi-ar ajunge coletul. In afara de magazinul Marrionaud din AFI Palace Cotroceni, ai idee le mai pot gasi? Tot prin Bucuresti m-ar interesa. Multumesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey! Imi pare rau ca raspund la intrebarea ta atat de tarziu, insa dupa cum se poate vedea, nu m-am mai ocupat de blog din diverse motive. Sincera sa fiu, nu am mai vazut produse de la NYX in alta parte. Cu scuzele de rigoare, miha.

    RăspundețiȘtergere