sâmbătă, 21 august 2010

New stuff. Me happy!

V-am povestit ceva în postul anterior despre faptul că am dat cuiva care se afla peste ocean, o temă de casă care consta în a-mi găsi şi cumpăra două rujuri de la MAC. Din păcate nu le-a găsit pe amândouă dar din fericire mi-a adus unul :D Se pare că în tot Toronto există doar trei magazine unde se găsesc produse MAC iar acestea dispar foarte repede de pe raft. Aşadar am primit un MAC Satin Lipstick, nuanţa Myth. Preţ aproximativ 18$.
Iar celălalt ruj în nuanţa Petals and Peacocks din colecţia Give Me Liberty Of London, va trebui să găsesc o cale, dificilă, prevăd încă de pe acum, de a intra în posesia lui. Cumva! Oricum sunt fericită că am primit măcar unul care îmi alimentează în continuare febra care m-a luat cu "nude lips". Me very happy!

Şi pentru că eram fericită că primisem acest frumos cadou am zis că de ce să nu mă fericesc şi mai mult? Drept urmare m-am dus frumuşel în Sephora şi Douglas unde de bucurie că erau reduceri am mai cumpărat câteva bunătăţi :)) Am să vă arăt doar ce am cumpărat iar impresiile despre produse poate am să vi le dezvălui pe parcurs, după ce am să încep să le folosesc. Oricum rău nu prea are ce să fie :)

So let's move on! Deşi vara e pe terminate (this is soooo sad!) am tot vrut să cumpăr un ruj într-o nuanţă mai electrizantă. M-am ales cu Maybelline Color Senational Lipstick, nuanţa Coral Tonic (no. 422). Se găseşte foarte uşor la orice stand Maybelline, Carrefour, Douglas, etc., la un preţ aproximativ de 25 ron.

Am ales o pudră într-o nuanţă mai deschisă pentru că bronzul meu frumos de mare nu o să mai reziste prea mult timp, iar pudra Chanel este într-o nuanţă ceva mai închisă, îmi place să o folosesc mai mult primăvara şi vara. So, am spus mai devreme că erau reduceri! Am ales Clinique Almost Powder Makeup care are un preţ aproximativ de 130 ron, însă am cumpărat-o cu 86 ron! Yeeey! Poate par stupidă dar mă bucur tare mult cand cumpăr lucruri reduse; fie că e vorba de haine, pantofi sau cosmetice, din magazine sau de pe Internet. Chiar nu îmi place şi nici nu îmi permit să stric o tonă de bani pe diverse lucruri.

Aveam nevoie şi de o mascara nouă aşadar m-am decis să aleg un un produs nou, ceva ce nu am mai încercat până acum deşi uneori sunt destul de reticentă la lucruri noi. Este o mascara dublă cu o periuţă pentru volum şi una pentru definire. Stila Convertible Mascara. Nu ştiu care era preţul iniţial pentru că şi aceasta era redusă la 38 de ron, mai existând doar două bucăţi, dintre care pe una am pus eu mâna :D Ca bonus am luat un lac de unghii Sephora Nail Laquer, nuanţa L20 cu doar 6 ron! Un mov închis, mat, foarte drăguţ. Preţ iniţial: 18 ron.
Cam asta a fost tot... de luni intru şi eu în câmpul muncii şi am zis să mă răsfăţ puţin. Sper să mai am timp şi pentru a scrie pe blog! Take care!

miha.

Un comentariu: