marți, 10 august 2010

Hello people!


Am revenit din vacanţă! Încă am impresia că sunt pe plajă şi nu am chef să fac nimic. Nici măcar să scriu. Mi-am lăsat inspiraţia pe malul mării... Trebuie neapărat să mă întorc să o iau înapoi. Am umblat hai-hui prin Ardeal şi pe la mare... Am vazut locuri noi foarte frumoase dintre care unul m-a impresionat foarte tare. Este vorba despre Salina Turda, un loc superb cu un aer mistic. Underworld. Recomand să-l vizitaţi fără nici o ezitare. Am achiziţionat şi un produs cosmetic chiar dacă nu am stat prea mult să mă uit prin magazine. Cred că am avut noroc fiindcă e ceva ce, din nou, căutam precum o bezmetică. Vă spun doar că este vorba despre un ruj! And I love it so much! OK, vorbim altă dată despre treaba asta. Poate am să povestesc şi despre locurile frumoase pe care le-am văzut însă cu altă ocazie, pentru că din păcate nu am nici inspiraţie şi nici timp să scriu. Numai bine!

miha.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu