vineri, 13 august 2010

Nude lips anyone?

V-am pomenit în postul anterior de faptul că am cumpărat un ruj nou. De fapt, e un eveniment pentru că nu mă dau în vânt foarte mult după rujuri si gloss-uri. Adică îmi plac, dar nu am foarte multe, decât strictul necesar. Folosesc gloss ori ruj rosu, pe care obişnuiesc să îl aplic pe buze cu degetul prin atingeri uşoare repetate după ce în prealabil am aplicat un strop de balsam de buze puţin sidefat. Dă un aspect natural iar look-ul final este unul aparent dezordonat şi fresh. Îl fixez cu putină pudră pentru că în felul asta o să rămână pe buze mult şi bine.
Ehe, dar de la un timp încoace m-a pocnit pe mine o chestie... Da, m-a trăznit treaba aia cu buzele de culoarea pielii. Nude lips. Buuun! Doar că ori mi se pare mie sau nu am căutat eu unde trebuie, în România se găsesc destul de greu astfel de rujuri, în nuanţe mate şi extrem de pale adică asemănătoare culorii pielii.

Aşa că am întrebat peste tot pe unde am ajuns de astfel de rujuri. Unele beauty advisors îmi arătau nuanţe spre portocaliu nici măcar care să ducă spre peachy. Niciuna nu înţelegea ce caut eu. Nu-mi place să încerc rujurile pe buze pentru că, hei, cine ştie câte fete s-au dat înaintea mea, daaaaaar, baba suferă la frumuseţe aşa că am călcat peste acest obicei al meu care ţine de igienă până la urmă. Şi vă spun şi de ce: dacă încerci un ruj pe mână, pe buze întotdeauna o să aibă o culoare diferită. M-am dat cu rujul (the one :)) and I was like wow! Asta e! L-am găsit. Era de fapt una din nuanţele pe care le caut. Evident că l-am cumpărat. Găsit în Carrefour Constanţa. În principiu ar trebui să se gasească la orice stand Revlon. Este vorba despre Revlon Super Lustrous Lipstick Creme, nuanţa Almost Nude 117, preţ aproximativ 37 ron. Am încercat să-l pozez însă culoarea din poze nu e prea are nici o legătură cu realitatea el fiind mult mai pal. La fel şi în pozele pe care le găsiţi pe Internet.

Deocamdată aştept cu sufletul la gură să văd dacă voi primi 2 rujuri de peste ocean, care se găsesc destul de greu în Europa. Să vedem dacă persoana respectivă le va găsi :D Hope so! Promit să le prezint, numai să am ce :)) dacă tot am cobit... Numai bine!

miha.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu