joi, 29 iulie 2010

Today's subject: mascara.

Ce subiect încântător, nu-i aşa? :)) Nici nu mai ştiu când am folosit prima oară mascara dar oricum, a trecut ceva timp. Dacă mă gândesc bine şi sper să nu greşesc, cred că eram prin clasa a 9-a, proaspăt intrată la liceu. Sau să fi fost în generală? Oricum, nu are importanţă, cert e că prin liceu am început într-ale machiajului, aşa pâş-pâş. Chiar nu reţin toate tipurile de mascara pe care le-am cumpărat şi folosit pentru că aşa cum am spus mai sus, deja chiar a trecut ceva timp de atunci! Să tot fie vreo 10 ani...
Mascara e acel produs de makeup de care nu mă prea pot lipsi, alături de pudră şi anticearcăn. Uneori e suficient să folosim doar un strat, fără farduri sau eyeliner pentru ca privirea noastră să capete acel wow!
Voi menţiona câteva produse pe care le-am folosit ceva mai recent.

Sunt destul de pretenţioasă când vine vorba de mascara, pentru mine, aproape toate fiind la fel deşi periuţele speciale promit fie să ofere volum, să curbeze genele sau să le separe. În primul rând haideţi să nu facem abstracţie de materialul clientului... Daca nu ai cu ce, atunci nici o mascara nu o să facă minuni. Mai pe şleau, dacă genele tale sunt scurte, rare, drepte, e puţin probabil să obţii efectele promise în diversele ad-uri. Nu sunt răutacioasă ci doar realistă. E drept, mai există cleştişorul acela înfiorător(cum îl numesc bărbaţii) pentru curbat gene şi care se pare că îşi face treaba. Nu ştiu cu ce se mănâncă pentru că nu am pus mâna niciodată pe aşa ceva. Thanks God că nu am nevoie.
În postul anterior spuneam că nu îmi plac produsele de machiaj waterproof, well I hate them! Poate sunt folositoare dacă eşti genul de fată care merge la piscina machiată! Sau dacă eşti actriţă de telenovele... Eh, eu nu fac parte din niciuna dintre aceste categorii şi nici nu plâng pe stradă sau stau cu faţa în ploaie... Nu mă certaţi, personal chiar nu le găsesc rostul.
Nu-mi plac nici noile periuţe ale diverselor mascara cu forme tot mai futuristice. Mă refer aici la cele din cauciuc, curbate sau în formă de sferă. No, thank you!

O dată am făcut marea greşeală de a da o gramadă de bani pe un nenorocit de mascara care s-a uscat în nici 3 luni. A doua oară nu voi mai repeta greşeala, drept urmare, folosesc produse comune, la îndemâna oricui şi mai ales, accesibile ca preţ. Ştim prea bine că nu întotdeauna ce e scump e şi neapărat mai bun. Deci ne-am înţeles: mascara e unul dintre acele produse pentru care nu sunt dispusă să cheltui o sumă considerabilă de bani. (şi în categoria asta mai sunt multe lucruri)
Vorbeam despre Estée Lauder Projectionist High Definition Volume Mascara. Da, nu îi contest calitatea, doar că de ce să aruncam o grămadă de bani pe o mascara când avem la dispoziţie atâtea alternative la preţuri mult mai convenabile şi calitate asemănătoare? Portofelul îţi va mulţumi. Remember, întotdeauna plătim brandul! Preţul aproximativ este de 120 ron.
Oh, altul care nu îmi place este L'Oreal Extra Volume Collagene, nu ştiu cât costă, l-am primit cadou. Cred că periuţa nu îmi place... În fine!

O mascara care mi-a plăcut în mod deosebit este Pupa Diva's Lashes Mascara. Are un preţ mediu, în jur de 60 şi ceva de ron, în magazinele din România. Eu reţin că am cumpărat-o pentru vreo 8-9 euro. De data aceasta plătim prostia, heh, asta-i ţara în care trăim.
Ce folosesc în momentul de fată? E a doua oară când cumpăr produsul cu pricina: Maybelline the Colossal Volum' Express Mascara. Nu mai reţin preţul, cred că în jur de 30 ron. Just love it. Cam asta am avut de zis, 'till next time, take care!

miha.

6 comentarii:

  1. ai uitat de maybelline great lash...foarte bun...si sa tot fie primul mascara folosit de amandoua ...hmmm...cam prin clasa 8-a. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. aahh...mai sunt si cele de la burjois...foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ştiu anonimo :)) dar chiar nu mai retineam exact perioada. Oricum, mai devreme de clasa a 8-a sigur nu, ca nu eram noi cu makeupul :P

    RăspundețiȘtergere
  4. tu te mai machiai si inainte si imi era ciuda pe tine ca pe mine nu ma lasa mama :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mă machiam :)) mă dădeam cu gloss şi cam atât :P you can't say I was wearing like real makeup :))

    RăspundețiȘtergere