miercuri, 28 iulie 2010

Curăţare, tonifiere, hidratare. Ce produse folosesc în ultima vreme. Merită sau nu?

M-am gândit să împărtăşesc cu voi câteva păreri despre produsele pe care le folosesc momentan pentru curăţarea feţei şi hidratare. Îmi place să le schimb frecvent şi să încerc creme şi loţiuni noi şi nu doar că îmi place mie ba chiar e şi indicat să facem asta. Nu am spus-o eu, am aflat acest lucru de la o farmacistă: pielea noastră tinde să se obişnuiască în timp cu un anumit produs, drept urmare e posibil ca din această cauză el să nu îşi mai facă efectul aşadar fiind chiar indicat să mai schimbăm sau alternăm produse ale diferitelor game şi branduri.
Pe scurt(încerc), ce folosesc pentru curăţare/demachiere, exfoliere, hidratare?

Clinique Liquid Facial Soap Mild, care e pe terminate şi probabil a fost cel mai bun săpun de faţă pe care l-am folosit până în momentul de faţă. Oricum nu cred că e un secret pentru nimeni calitatea superioară de care dau dovadă produsele Clinique. Lasă tenul proaspăt şi curat îndepărtează orice urmă de machiaj sau praf, nu se pune problema să-l usuce.
Preţ aproximativ: 90 ron. Eu l-am luat dintr-un aeroport la 15,50 euro. La noi e ceva mai scump.

Bourjois Gentle Eye Makeup Remover. Sunt foarte mulţumită de el întrucât îndepărtează uşor tot machiajul. Nu folosesc niciodată mascara waterproof prin urmare, nici acesta nu este unul special deşi există şi varianta waterproof. Niciodată nu am fost fan waterproof. Mascara mea stă foarte bine pe gene pentru o perioadă îndelungată de timp fără să curgă sau să cadă. Nu am probleme nici dacă mă prinde ploaia, aşadar, nu vad de ce să te chinui seara să dai fardul jos cu şpaclul şi cu tot cu gene, fie şi cu demachiantele speciale pentru produsele waterproof.
Preţ aproximativ: 20 ron.

Vichy Purete Thermale 3 in 1. One step cleanser, pentru toate tipurile de piele chiar şi sensibilă, hipoalergenic. Conţine lapte demachiant, loţiune tonică şi demachiant de ochi. Pentru ochi mi se pare aproape imposibil de folosit poate şi pentru că prefer demachiantul special, lichid. Sincer nu mă declar foarte mulţumită de el! Curăţă în mare dar nu şi în profunzime. Adică nu ai putea să îl foloseşti doar pe el! Plus că lasă tenul uşor gras şi alunecos. E un produs pe care nu l-aş mai cumpăra şi a doua oară. Am şi versiunea mare de 400 ml cu pompiţă, nu ştiu când am să-l termin, dar in sinea mea, abia aştept parcă să scap de el. Ce e drept, nu sunt mare fană Vichy. Preţ aproximativ: 50 ron. (versiunea mare)

La Roche-Posay Effaclar K. Se vrea a fi o cremă zilnică, pentru tenul gras care e destinată reînoirii pielii prin acţiunea pe care o are la nivelul acesteia. E vorba de micro-exfoliere care se realizează pe bază de acizi şi nu mecanic, exemplu orice scrub, care are în compoziţie mici particule grunjoase. Este o cremă care m-a mulţumit deplin în comparaţie cu alta, tot din aceeaşi categorie, dar alt brand, Avéne Cleanance K. De fiecare dată când mă dădeam cu ea, după câteva secunde se făceau pe faţă mici mingiuţe de cremă şi piele moartă probabil, care aveau o textură gelatinoasă. Practic, crema se alegea pe faţă, lucru care nu mi-a plăcut absolut deloc deşi în altă ordine de idei, produsul îşi făcea treaba. Din acest punct de vedere, La Roche-Posay are un punct în plus faţă de Avéne, pentru că atunci când o folosesc, nu se întâmplă acelaş lucru.
Preţ aproximativ: 50 ron.

La Roche-Posay Solution Micellaire Psysiologique, se adresează şi aceasta pielii sensibile şi este un demachiant, până la urmă, pentru faţă, ochi şi buze. Non-comedogenic, deci nu favorizează crearea comedoanelor (puncte negre). Produsele care stau sub semnul acestui marcaj nu conţin ingrediente care să fi dovedit favorizarea blocajului porilor, deci e safe to use! Eu îl folosesc uneori pe post de tonic. Din nou, nu cred că mi-ar fi suficient pentru demachiere deşi se vrea a fi un produs inovator care să înlocuiască cu succes demachiantul clasic şi loţiunea tonică. But, I like it!
Preţ aproximativ: 43 ron.

Clinique Clarifying Lotion 2. Pentru piele uscată şi mixtă, tonicul din programul de curăţare în 3 paşi de la Clinique nu are parfum, curăţă excelent! Chiar nu am prea multe de spus despre el, decât că este cu adevărat bun. Da, l-am luat şi pe acesta împreună cu săpunul facial, din acelaş aeroport, la acelaş preţ, 15,50 euro îar la noi în magazine costă tot în jur de 90 de ron. And yes, îmi lipseşte crema de la pasul 3, hidratarea. E foarte scumpă însă după îndelungi cugetări s-ar putea să o cumpăr în viitor. Evident că am un înlocuitor pentru ea...

Uriage Toléderm Crème Hydra-Apaisante. Cremă hidratantă pentru pielea sensibilă, redă confortul pielii îmbunătăţindu-i rezistenţa. Hipoalergenică, fără parfum şi parabeni! O cremă care-mi place foarte mult, se absoarbe repede, nu lasă senzaţia de gras pe piele, iar sticluţa e foarte simpatică şi igienică, având pompiţă! Da, îmi plac sticluţele cu pompiţă. :)
Preţ aproximativ: 40 ron.

Oh, era să uit de apele termale! Până acum am folosit Avéne, Vichy, Ivatherm şi La Roche-Posay. Personal nu am constatat vreo diferenţă extrem de mare şi/sau vizibilă între ele deşi fiecare are calităţi diferite conţinând anumite minerale. Promit totuşi să studiez problema mai în amănunt. :)

Sper să vă fi fost de ajutor cu această mică recenzie, dacă cumva plănuiţi să vă cumpăraţi unul dintre acese produse! Aveţi grijă de voi!

miha.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu