marți, 27 iulie 2010

Pudra perfecta? Chanel Poudre Universelle Compacte


Cum suntem femeile, mereu încercăm zeci de produse cosmetice noi, doar doar ajungem să-l găsim pe cel perfect! Cel care să ne facă tenul de porţelan şi când spun asta, mă refer la toate etapele ce trebuie parcurse pentru a avea acel ten luminos la care visăm toate, începând cu curăţarea corectă însă şi la trucuri precum machiajul prin care putem obţine acel look asemănător papuşilor de poţelan. Dar despre produse de curăţare şi îngrijire, poate cu altă ocazie.
La capitolul fond de ten, am încercat mai multe produse de la diferite branduri, până în momentul de faţă, dar nu suficient de multe încât să mă pot numi o obsedata a produselor cosmetice. Nu am saci de farduri, creme, pudre, rujuri, blushuri sau mascara. Am atât cât am nevoie. Strictul necesar îl numesc eu.

Până să ajung la pudra pudrelor şi anume Chanel Poudre Universelle Compacte, am folosit doar fond de ten, nu prea eram o fană a pudrelor. Dar acum vreo doi ani de zile, vară fiind mi-am dat seama că mă săturasem de nenorocitul ăla de fond de ten, pe care vara nu prea-l suport pe faţă, decat în serile mai răcoroase. Mă aflam în vacanţă în Peninsula Iberică, deci foarte cald aşa că într-o zi am dat iama în magazinele cu cosmetice. Poate din snobism sau curiozitate, m-am îndreptat către standul Chanel, am încercat două pudre, am cumpărat una.

'High end makeup product', cum spun americanii... Termen care se referă la produse ale unor branduri de renume, pe care nu le găseşti în orice magazin ci doar în cele de specialitate, însă care oferă şi o calitate pe măsură. Fară doar şi poate. Ştiti vorba aia? Dai un ban, dar ştii că face. Eh, aşa a fost şi cu pudra mea. It really makes the difference! Sunt deja la a 3-a cutiuţă, în decurs de doi ani şi am să continui să o cumpăr pentru că sincer, nici nu mă interesează să mai încerc/cumpăr altceva. Sunt genul de om fidel. Dacă-mi place ceva extrem de mult, rămân acolo. Are o textură foarte de fină, acoperire medie, aspect mat pe care pielea îl păstrează pentru câteva ore bune, depinde evident şi de ten. Ambalajul e foarte elegant şi drăguţ, oglinda mare, cutiuţa de pudră venind într-un săculeţ dintr-un material asemănător catifelei. Preţul, da... preţul e destul de piperat şi se învârte în jurul sumei de 35 de euro. E drept, nu am cumpărat-o până acum din România însă dacă reţin bine în magazinele noastre costă aproximativ 17o ron.

Ador să o folosesc când tenul meu e puţin bronzat, fără să aplic fond de ten în prealabil. Doar putin, anticearcăn apoi blush, mascara, un gloss şi e suficient! Pe timp de vară nici că ai nevoie de mai mult. De altfel, mărturisesc faptul că în primăvara asta, mi-am cumpărat primul fond de ten, de aproape doi ani încoace. Thanks to this powder, nu am mai folosit deloc fond de ten o bună şi mare bucată de timp! Revenind, e vorba despre un fond de ten stick, de la Max Factor, care îmi place destul de mult. So, cum spuneam, îmi place să folosesc această pudră miraculoasă vara, pentru perioada mai rece a anului, preferând eventual un produs mai ieftin. Nu spun nu produselor cosmetice din farmacii, supermarketuri, etc., însă încerc să casc bine ochii atunci când cumpăr ceva ce vine folosit practic, direct pe pielea mea şi totodată încerc să nu mă zgârcesc unde nu e cazul. Take care!

Oh, iar era să uit! Un mic filmuleţ despre Gabrielle Bonheur - Coco Chanel! Enjoy!



miha.

2 comentarii:

  1. O sa incerc pudra asta. Cautam de mult una sa mi se potriveasca, s-ar putea de acuma sa iti cer sfaturi, spre a nu-mi obosi in exces mintea-mi stresata;)).
    Apropo de Coco Chanel, f tare clipul. Motivanta si deosebita a fost tipa asta, te pune cu adevarat pe ganduri. A creat practic o dimensiune estetica noua, dupa personalitatea ei.
    sabs.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello there! Mă bucur că te ajută posturile mele :D E cu adevarat ză pudra! Îţi recomand să vezi cele două filme despre Coco. Există o versiune mai noua din 2009, cu Audrey Tautou şi alta din 2008. Seamănă, dar trebuie să le vezi pe amandouă. Personal, îmi place mai mult ecranizarea din 2008.

    RăspundețiȘtergere