luni, 26 iulie 2010

Zi frumoasă de plajă + cocalar păreid.

Nu cred că are sens să mă apuc eu acum să încerc să descriu ceva ce nu poate fi descris în cuvinte. Romania, the land of choice, the cocalar's choice! Nu ştiu dacă ne-a ales ea pe noi sau noi pe ea. Un lucru bun e totuşi faptul că nu am auzit nici o manea. Oare cum de? E de-a dreptul halucinant!
Da, m-a pus dracu' să mă duc la mare fix în weekendul cu Liberty Parade... Am zis ok, hai, cu ocazia asta o să îi văd şi pe cei de la Above&Beyond, că tot nu reuşisem sa-i prind nicaieri până acum. Nici măcar de 'Air For Life' nu m-am putut bucura iar 'Good For Me' am ascultat-o de la depărtare şi aproape adormită, pentru că nu dormisem absolut deloc, nici cu o seară înainte.

Se pare ca au fost aproximativ 70 000 de oameni pe plajă la super evenimentul anului!!! Wooohoooo!!! Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu nu pot face abstracţie de rebuturile din jurul meu. Dacă voi puteţi, ferice de voi! Ştiam de fapt ce mă aşteaptă, dar încă sunt revoltată. Cum naiba să te îmbraci cu tricouri din nylon, cu imprimeu cu paiete şi rahaturi sclipitoare? Nici mie ca fată nu-mi place să port paiete, darămite să vezi, să le zicem, barbaţi cu paiete pe piept, e ceva cu totul deosebit. Să nu mai vorbim de periucile kitschoase, în toate culorile curcubeului şi retardaţii care le purtau şi fluierau într-una din fluierele alea blestemate! Fiecare dintre ei merita drept pedeapsă să le fie vârât câte un fluier identic în fund!




Da, încerc să mă abţin de la comentarii mult mai rautacioase! Încă mi-e foarte lene şi somn, deşi am dormit asemeni unui porc.

Cât despre mare şi soare, am ales de la început plaja dintre Saturn şi Venus, scena fiind amplasată la aproximativ 200 m distanţă. Un loc foarte frumos şi decent ca preţuri (15 lei sezlongul, 3 lei o apa, 5 un suc), numai bun pentru relaxare, având în vedere că nu exista în apropiere nici un fel de muzică dată excesiv de tare, care să-ţi urle în urechi. Apa super caldă, valuri suficient de mari cât să te tăvălească bine 8-> Spre seară am mers până în Vama Veche, să mâncăm hamsii şi clătite, să bem o cafea, să ne revenim puţin. Mărturisesc, e prima oară cand am fost in Vamă, dar mi-a placut mult. Dai de rockeri dar măcar scapi de cocalari! It's a plus!

Se pare că următoarea oprire la mare o să fie la The Mission Dance Weekend (Tiesto & Fatboy Slim, apoi Sunwaves 8 - Carl Cox, Richie Hawtin James Zabiela şi alţii). Din nou, mă duc pentru că aşa doreşte compania, eu având acelaş ţel - să fac plajă şi să mă bălăcesc. De data asta n-am stat să fac poze, maybe next time!
Cu drag,

miha.

LE: Uitasem de această melodie draguţă, pe care am descoperit-o chiar atunci când mă îndepărtam de locul cu pricina. Enjoy!

4 comentarii:

  1. tie sigur nu ti-ar placea la Love Parade :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi oricum e over cu Love Parade, au murit 19 persoane într-o busculada. Şi da, probabil ca nu m-ar încanta un astfel de eveniment. Plus ca nu pot compara totuşi evenimentele de afara cu ce rahaturi avem noi aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma refeream mai mult la partea de peruci colorate & co. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, aia să fi fost problema... De fapt, e mult mai în substrat :(

    RăspundețiȘtergere