vineri, 23 iulie 2010

Product review: Dove Supreme Silk Lotion


Eheeei! I'm back! De data aceasta poate spre bucuria domnişoarelor, pentru că am să încerc să fac un mic review al unui produs foarte drăguţ, cel puţin în opinia mea.
E vaaară! E cald şi îmi place la nebunie să port lucruri cât mai mini (a se înţelege - cât mai puţin material) ...pantaloni scurţi, fustiţe scurte cu bandă în talie, rochiţe... Fetele ştiu despre ce vorbesc!
Dar pentru asta e nevoie ca şi pielea să arate bine. Din păcate nu am apucat să mă bronzez cum trebuie şi sufăr tare mult :)) iar de solar nici nu se pune problema sau creme autobronzante! You don't wanna look like an orange! Trust me!

Aşadar, acum mulţi ani (eram în liceu) am cumpărat o revista la care am primit cadou o loţiune de corp Dove. Ok. Doar că acea loţiune era cu sidef!!! Aaaaa! La vremea aceea, nu mi-a placut absolut deloc, prin urmare, am dăruit-o unei colege. Ironia sorţii a făcut ca acum ceva timp să caut ca o bezmetica prin magazine exact loţiunea cu pricina, because I wanted it so badly!
Se pare că mi-a fost afectat creierul de faptul că citesc frecvent doua bloguri americane unde apar o serie de poze tip paparazzi cu tot felul de vedete sau mai puţin vedete americane şi nu doar. Eh, da, toate arata superb, cu tenul impecabil şi pielea la fel. Am inceput sa-mi pun tot soiul de întrebari de genul: "Cu ce naiba s-au dat de arata pielea atat de bine şi luceşte atat de frumos?". Brusc mi-a picat fisa! Loţiunea aceea cu sidef, care atat nu-mi placea mie acum ceva ani şi pe care am început să o simpatizez, mult chiar. Am găsit-o în banalul Carrefour, la un preţ mai mult decât rezonabil: aproximativ 16 ron. Pe lângă faptul că hidratează foarte bine, nu lasă absolut deloc senzaţia de grăsime pe piele, avand o textura light absorbindu-se foarte uşor. Lasă în urmă un strat foarte discret de sidef care merge purtat pe piele chiar şi ziua (cred, pentru că e chiar foarte discret). Personal, îmi place foarte mult acest produs, raportul calitate-preţ fiind unul satisfăcător.

Alternative mai scumpe la acest produs se găsesc în magazinele Douglas, Sephora şi The Body Shop. Creme de corp cu sidef de la Moschino, Ed Hardy, cK etc, & stick-ul The Body Shop - Body&Leg Shine, pe care intenţionez să-l achiziţionez.

Să ma scuzaţi daca am mancat pe ici pe colo câteva diacritice, dar nu mai sunt obişnuită să le folosesc. A trecut ceva timp de cand am redactat licenţa! Să auzim numai de bine!

miha.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu