sâmbătă, 24 iulie 2010

My nails want O.P.I


Nu vreau să vă bombardez dar am chef să scriu, aşa că asta am să fac! Cum am spus şi în primul meu post, voi scrie despre ce-mi vine. Drept dovadă, am început cu mici păreri despre un produs cosmetic şi deocamdata voi continua pe această linie, cu riscul de a plictisi unele persoane, mai cu seamă pe cele de sex masculin. Asta e, riscul meseriei!

De obicei mi se pune pata pe câte ceva şi încep să sap tot Internetul, până găsesc informaţiile necesare care să mă conduca spre a-mi concretiza dorinţa. Am căutat informaţii în lung şi-n lat despre un anumit lac de unghii, despre care nu ştiam că se găseşte şi la noi în magazinele de specialitate. Da, e vorba despre super-extra-uber lacul de unghii O.P.I! Cu mâna pe inima pot spune că e de departe cel mai bun lac de unghii pe care l-am folosit până în momentul de faţă. Pe lângă marea varietate de nuanţe oferite, acesta este de o calitate excepţională. E super pigmentat, culorile sunt superbe şi chiar rezistă foarte mult timp pe unghii. You're gonna love it!
O.P.I are o serie de colecţii cu tematică să spunem, printre care putem aminti Shrek, Hong Kong, Colecctión de España, Alice In Wonderland.
După cum spuneam, l-am găsit în Sephora însă preţul foarte piperat (~45 ron) pentru un, până la urmă banal lac de unghii m-a făcut să îndrept căutarea mea şi spre alte locuri. Din fericire, am aflat că poate fi achiziţionat şi din saloanele de frumuseţe pentru un preţ ceva mai scăzut (32-35 ron).

Din punctul meu de vedere merită din când în când să vă faceţi câte o poftă şi să vă răsfăţaţi cumpărându-vă lucruri la care tânjiţi, chiar daca poate, uneori preţul este ceva mai ridicat faţă de cel al altor produse din aceeaşi categorie. Aşadar s-ar putea să fi găsit mama ojelor :)) Mie îmi place la nebunie. Ţie?

miha.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu